Welcome to our website !

Lush The Comforter shower cream

By 06:30:00 , ,



Als je mij een cadeautje wil geven, dan doe je het bij mij altijd goed met iets van Lush. Zo'n grote geurenvoorkeur heb ik niet, als het maar zoet, fruitig of kruidig is. Erg simpel. Dat wist één van mijn beste vriendinnen en schonk mij dus The Comforter shower cream een week geleden. (Oké, oké, ik gaf haar een lijstje met een paar producten waar zij uit kon kiezen). Kijk je mee naar mijn review van deze vrolijk roze shower cream?



























Meestal als ik bij Lush ben, kies ik vaker voor een showergel in plaats van een showercream. Een showercream is net wat romiger en schuimt wat minder dan een showergel doet, perfect voor de wintermaanden dus. Toch vond ik dit zo'n lekkere geur hebben -héle zoete cassis- dat toen mijn beste vriendin mij een cadeautje wilde geven, ik voor dit product koos.

De geur is echt geweldig. Zoete cassis en lekkere bessen. Het ruikt naar diezelfde The Comforter bubble bar en is dus een romige en vooral verzorgende shower cream. Wel is de textuur van het product erg waterig en sijpelt het snel uit de dop.



De ingrediëntenlijst van Lush The Comforter shower cream:
"Water (Aqua)Sodium Laureth Sulfaat (Sodium Laureth Sulfate)Zwarte bessen en Fair Trade Vanille infusie (Rubus fruticosus; Vanilla planifolia)Natrium Cocoamphoacetate (Sodium Cocoamphoacetate)Stearinezuur (Stearic Acid),Lauryl betaïne (Lauryl Betaine)Propyleen glycol (Propylene Glycol)Parfum (Perfume)Amandelolie (Prunus dulcis)Melkzuur (Lactic Acid)Titanium dioxide,Bergamot essentiële olie (Citrus aurantium bergamia)Zwarte bessen absolue,Cypres essentiële olie (Cupressus sempervirens)*Limonene (*Limonene),*Linalool (*Linalool)Sneeuwvlokjes glanspoederKleurstof 17200 (Colour 17200),Kleurstof 45410 (Colour 45410)Methylparabeen 
     Natuurlijke ingrediënten      Veilige synthetische ingrediënten
Komt van nature voor in etherische oliën."

Mijn The Comforter shower cream is gemaakt door Dawid op 05/05/16 en moet ik opmaken voor 05/07/17.


Wat Lush over dit product zegt:
"Ben je fan van onze The Comforter bubble bar? Maar heb je geen bad? Goed nieuws, we hebben een geweldig doucheproduct met dezelfde heerlijke, fruitige geur! Een showercream is net iets anders dan een showergel. Hij schuimt wat minder en verzorgt iets meer. Maar natuurlijk word je nog steeds lekker schoon. En die geur... Om van de watertanden!"



Conclusie:
Dit is een heerlijke shower cream als je je huid iets meer wilt voeden en/of je de geur van The Comforter bubble bar, net zoals mij, heel lekker vind. Daarnaast doe je over zo'n 100g flesje heel lang doordat je heel weinig van de shower cream nodig hebt om je huid optimaal te kunnen voeden.

Heb jij dit product al uitgeprobeerd?
De Lush The Comforter shower cream is verkrijgbaar bij de filialen van Lush en op de website www.lush.nl voor €8,50/100g.

You Might Also Like

0 reacties