Welcome to our website !

4 tips voor een productieve dag

By 06:30:00



Wat er bij mij altijd gebeurt is dat ik rond 10 uur 's nachts bomvol met ideeën zit, ze niet opschrijf ergens, ze niet onthoud en dan niet verwerk op mijn blog. Zo ben ik al bijna twee maanden bezig met een artikel voor mijn blog schrijven, want mijn goede ideeën komen pas om een uur of 8 tot 10. Wil jij weten hoe je productiever wordt? Lees dan snel verder!



Maak van te voren een to-do list
Wat ik vaak doe is een to-do list de avond van te voren maken. Zo weet je precies wat je volgende dag te wachten staat. Als ik een taak af heb, markeer ik het en weet ik welke taken ik nog moet doen. Daarnaast vind ik het ontzettend leuk om mijn planner, waar mijn to-do list in staat, helemaal vol te maken met leuke stickers en accessoires.

Een clean ruimte
Wanneer ik in een clean ruimte kom, ben ik vaak productiever. Ik hoef me namelijk niet meer te ergeren aan frutsels waardoor ik mijn werk niet af krijg. Zorg er dus altijd voor dat de bureau of wat dan ook, een clean uitstraling heeft.

Jezelf opdoffen
Als ik een dag vrij heb of het is weekend doe ik vaak nog steeds mooie kleding aan en doe mijn make-up. Vaak als ik in een pyjama zit, wordt ik vanzelf wat lakser en luier waardoor mijn artikelen helemaal nergens op slaan.

Ideeën avond daarvoor opschrijven
Nu maak ik mezelf hier ook schuldig aan omdat ik dit vaak vergeet, maar dit is echt the key voor een productieve dag. Zelf ben ik een avondmens dus ben ik vaak s' avonds productiever dan 's ochtends. Dit kan natuurlijk voor jou nét andersom zijn. Maar als ik dan mijn Notities op mijn mobiel open en ik daar allemaal goede ideeën in vind in de ochtend, wil ik sneller mijn bed uit stappen om artikelen te tikken.



Wat is jouw tip voor een productief dagje?


You Might Also Like

0 reacties