Welcome to our website !

Lush Refresher Shower Jelly

By 06:30:00 , ,



Door de maanden heen heb ik gewoon een voorliefde voor shower jellies van Lush ontwikkeld. Zezijn fijn, makkelijk in gebruik en ruiken daarnaast marvelous. Genoeg redenen dus om er eentje in je stash te hebben dacht ik en met dat idee kocht ik deze overheerlijke shower jelly met de geur van verfrissende citroenen, Refresher.



Pittig past niet bij de omschrijving die ik deze shower jelly zou geven, eerder hele lekkere zoete citroennapoleonkogels. Mijn andere shower jelly, Sweetie Pie, is totaal anders en ruikt naar kokos en bosbessen. Zo is er afwisseling in mijn ienie-mienie shower jelly collectie en dat vind ik zelf prettig.



De kleur van de Refresher is lekker opvallend, geel en vol met glitters. Ook perfect om in de winter te gebruiken als lekkere opfrisser. Misschien voor sommigen iets te veel van het goede voor de winter.


Gemaakt door James en ik heb nog een jaar voordat deze shower jelly over de datum gaat.

Wat Lush over dit product zegt:
"Wanneer je wel een opfrisser kunt gebruiken stap je onder de douche met Refresher! Deze jelly heeft een lekker opwekkende werking en geeft je weer energie. Een infusie van verse biologische citroen, citroenolie en citroenmirte-olie geven je een heerlijke kick! Carrageenextract (uit zeewier) is zacht voor je huid. Extra lekker verfrissend is deze jelly wanneer je hem gekoeld (uit de koelkast of de vriezer) gebruikt!"


Op de eerste plaats, verse biologische citroeninfusie. Ook twee ingrediënten die ik niet zo leuk vind, parfum en parabenen. Gelukkig zitten er wel andere betere ingrediënten zoals waterrozenhoutoliebiologische citroenmirte olie en limonene, wat erg logisch is. Veel dingen komen van nature voor in etherische oliën.


Conclusie:
Dus als jij meer een avondmens dan een ochtendmens bent en je eens wat anders dan een showergel of een lotion wil onder de douche? Dan moet je zeker Refresher 'ns uitproberen! De frisse citroengeur maakt je gelijk wakker.

Heb jij een shower jelly van Lush? 
De Refresher Shower Jelly is te koop bij een van de Lush filialen of op de site voor 100g/€6,50 en 250g/€12,95

You Might Also Like

5 reacties

  1. Ik heb nog nooit gehoord van een shower jelly. Het klinkt erg apart maar ook wel lekker! Vooral de citroengeur spreekt mij aan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit klinkt echt goed. Het lijkt mij heerlijk. Ik heb nog nooit een shower jelly geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoor hier veel goeds over, lijkt me zeker eens een fijn product om te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf ben ik meer een ochtendmens dan een avondmens, maar dat weerhoudt mij er niet van om zo'n heerlijke, fruitige douchegel te gebruiken. Op een of andere manier doet me dat altijd aan vakantie denken, zo'n fris begin van de dag...

    BeantwoordenVerwijderen