Welcome to our website !

Lush Beautiful Showergel

By 06:30:00 , ,


Showergels van Lush, je hebt ze in allerlei kleuren en geuren die vaak niet standaard zijn. Stiekem de reden waarom ik van Lush hou, het is een apart en exclusief merk. Anders dan de standaard merken nowadays. Om op het showergel-verhaal terug komen, is vandaag Beautiful te gast. Een abrikozen-showergel met een abrikozen-kleur.



Beautiful heb ik in de sale gekocht in januari. Van circa 27 december tot 4 januari is er sale bij Lush. Producten die voor oktober gemaakt zijn en de kerstproducten, zijn met 50% off.

Eerst zou mijn keus niet gevallen zijn op Beautiful, meer op zoete en citroen-geuren. Maar na mate ik deze showergel gebruiken ben, ben ik echt verliefd geworden op de werking en de geur. Het is geen dunne showergel zoals Lush vaak heeft, maar juist een wat dikkere.


Als je je mooi wil voelen, moet je zeker Beautiful gebruiken met de mooie glitters en de oranje kleur! Beautiful heeft geen goedkope abrikozen geur, maar juist een luxere.

Wat Lush over dit product zegt:
"Moeite met opstaan? Voel jij je nog niet direct een superster als je je bed uitstapt? Ga dan onder de douche met Beautful, een rijke mix van myrrhe, gedroogde abrikozen en het sap van perziken. Je voelt je geweldig! 
Ken je ons al wat langer? Beautiful heeft dezelfde geur als ons vroegere 1000 Kisses parfum."


Abrikozeninfusie staat op de eerste plek en daarna volgen melkzuurgardenia extractcarrageen extract en goud glanspoeder. Ook zitten er (helaas) parabenen in.

Beautiful is gemaakt door Scott op 7 september 2015 en ik moet het opmaken voor 7 november 2016. Minder dan een jaar, dus!


Conclusie:
Beautiful is zeker een nieuw favoriet geworden van mij door de luxe werking, kleur en geur ervan! Wil jij jezelf hullen in een luxe showergel met glitters? Dan is een Beautiful een aanrader!

Wat is jouw favoriete showergel?
Lush Beautiful Showergel is te koop bij een van de Lush filialen of op de site voor 100g/€8,50, 250g/€16,95 en 500g/€26,95

You Might Also Like

4 reacties

  1. Van harte welkom op de blog wereld Nikita. Wat leuk en ik hoop dat je veel plezier beleeft met je blog. Deze Showergels van Lush lijkt mij heerlijk, maar ook zelden dat ik teleurgesteld ben van Lush producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom op blogland. Een fijne review heb je geschreven. Ik heb nog nooit iets van lush gekocht. Ik ben wel benieuwd. Mijn favoriete gel is die van de etos eigenmerk met bamboo & lime.
    xx
    https://sherryhussain.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die glitter is echt een leuk detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kleur! Ik ben helemaal gek op glitters. Lijkt me heerlijk dit!

    BeantwoordenVerwijderen