Welcome to our website !

Lush Wintercollectie 2016

By 06:30:00 ,



Woehoe! De nieuwe Lush wintercollectie komt over een paar dagen weer in de schappen te liggen. Omdat jullie inmiddels wel weten dat ik best wel een Lush fan ben, laat ik jullie ook dit keer de wintercollectie van Lush zien. Kijk je mee?





We beginnen met de categorie 'Bath Bombs'. Never Mind The Ballistics lijkt mij echt heerlijk en verfrissend dus staat al zeker op mijn wishlist.



Het eerste wat ik deed toen ik dit zag, was naar Google gaan om te checken of er misschien een verkeerde afbeelding bij Shoot For The Stars stond.  Dit is echter niet zo, deze bath bomb is namelijk veranderd van uiterlijk! En hoe, wat een prachtige bath bomb is het geworden!


Ook So White heeft zijn nodige transformatie gehad. Van simpel wit naar 'mooi wit is niet lelijk groen'. Daarnaast was ik echt heel blij om te zien dat Northern Lights zijn comeback weer heeft gemaakt, wat een mooie verschijnselen maakt dit in je bad!


Ook zijn er weer hoop nieuwe bath bombs bijgekomen, zoals Snowie (geinspireerd door David Bowie himself), Jester en Ruby Red Slippers. Jester staat alvast op mijn wishlist na de nieuwste Suicide Squad film. #jokergoals


Naast Jester zijn er nog drie andere herbruikbare bubble bar's: Santasaurus, The Magic Of Christmas en Magic Wand. Cute!


Peeping Santa is echt super schattig!


Lush zou Lush niet zijn als het geen heerlijkruikende zeepjes had toegevoegd aan haar Wintercollectie. Shooting Stars staat al vast op mijn wishlist.


Ook hierbij moest ik even twee keer kijken. Was de Reindeer Rock zeep vorige keer niet rood? Ook deze zeep is getransformeerd en ik moet zeggen dat ik het een hele leuke transformatie vind!


Hertstikke leuk!


Naast de gel, bubble bar, dusting powder en fun, heeft Lush ook de Snow Fairy Body Conditioner uit gebracht. Guys, ik ga de komende maanden echt naar een snoepje ruiken.


Mijn favoriete gedeelte: de showerproducten. Ik ben ontzettend benieuwd naar Bubbly die de geur van Celebrate zou moeten hebben. En mijn all time favorite Snow Fairy is back on the track!


Super fijn dat Santa's Belly en Snowman ook weer in de schappen liggen, deze had ik vorig jaar niet gekocht. Daar had ik dus echt van gebaald.



Santa Baby wil ik echt heel graag mede door de smaak - zoete cola.


Een bodylotion met de geur van Twilight? Take my money, please!






En als laatst, de cadeau's en Furoshiki's.

De wintercollectie komt zaterdag 1 oktober in de winkels te liggen.
Wat vind jij het leukst van de collectie?


You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik denk dat ik voor de stardust bomb ga, of voor de douchegel. Die lijkt me heel erg lekker.
    (Dus jij gaat zaterdag regelrecht de stad in om te shoppen?)

    BeantwoordenVerwijderen