Welcome to our website !

Andrélon Kokos Boost

By 06:30:00 ,


De nieuwe Andrélon lijn belooft, door gebruik te maken van kokosolie, de haren niet te verzwaren, een voedende werking te geven én glans te geven aan fijn haar. Met die gedachte nam ik twee producten uit de nieuwe lijn, "Kokos Boost", mee en laat ik ze vandaag aan jullie zien.



Eerst begin ik in de douche met mijn haren te wassen met shampoo. Deze Andrélon Kokos Boost Shampoo vind ik persoonlijk niet erg lekker, ik houd niet zo van kokos, maar werkt heel fijn voor mijn haren. De volgende dag zijn ze schoon, zacht en niet zo pluizig zoals ik vaak heb met shampoo's. Wel had ik liever de formule van deze shampoo gehad met een andere geur gezien.

Wat Andrélon over dit product zegt:
"Deze lijn is speciaal ontwikkeld om een luchtige volume boost en glans te geven aan fijn haar. Deze verzorgende shampoo, met kokosolie, zorgt ervoor dat het haar wordt gevoed, zonder het te verzwaren.
Andrélon Kokos Boost is vrij van parabenen, siliconen en kleurstoffen.
Resultaat: intense voeding en een luchtige volume boost vol glans."

De Andrélon Kokos Boost Shampoo is te koop voor €3,81.


Vervolgens, na het tweemaal wassen van mijn haren met de shampoo, ga ik als afsluiter mijn haren met de Andrélon Kokos Boost Conditioner verzorgen. Nogmaals vind ik de geur niet fantastisch, al vind ik de geur van de conditioner wel wat lichter. De conditioner verzorgt mijn haren en laat een subtiel kokos geurtje achter. Dat vind ik dan wél lekker!

Wat Andrélon over dit product zegt:
"Deze lijn is speciaal ontwikkeld om een luchtige volume boost en glans te geven aan fijn haar. Deze verzorgende conditioner, met kokosolie, zorgt ervoor dat het haar wordt gevoed, zonder het te verzwaren. Ook zorgt de conditioner ervoor dat je haar na het wassen makkelijk doorkambaar is.
Andrélon Kokos Boost is vrij van parabenen, siliconen en kleurstoffen.

Resultaat: intense voeding en een luchtige volume boost vol glans."

De Andrélon Kokos Boost Conditioner is te koop voor €4,23.



Heb jij de nieuwe Andrélon Kokos Boost lijn al uitgeprobeerd?

You Might Also Like

0 reacties