Welcome to our website !

The LUSH tag

By 06:30:00 , ,


Ik, als een echte Lushie, moest en zal deze tag dan ingevuld hebben. Hier is 'ie dan, de Lush TAG ingevuld door mij.




► Hoe ontdekte je Lush?
Ik ontdekte Lush ongeveer rond februari 2015 waarna ik snel in april 2015 ook mijn eerste product kocht in Engeland en een Lushie (een fan van Lush) werd.

► Wat is je all time favorite product?
Tea Tree Water doet echt wonderen bij mij! Als ik ergens op mijn gezicht wat puistjes heb, doe ik dit spul op een watje, dep het op mijn gezicht en na een klein tijdje zijn de puistjes als sneeuw voor de zon verdwenen.

► Wat is je favoriete zeep?
Persoonlijk vind ik Snowcake erg lekker door de romige textuur en de marsepeinengeur. Maar Sandstone is ook té lekker met haar opwekkende citrusgeur. Snowcake én Sandstone dus.



► Wat is je favoriete bath ballistic?
Phoenix Rising, een bath bomb die helaas niet meer in de schappen ligt, vind ik erg lekker voor in de winter. Daarnaast ruikt Think Pink, een ander favoriet, heerlijk naar verse rozen. Toch ga ik voor de Phoenix Rising. Als deze weer in The Kitchen van Lush komt, dan neem ik er zeker 100 stuk mee.

► Wat is je favoriete bubble bar?
The Comforter! Absoluut. Dit is ook mijn allereerste product ooit van Lush en dus ben ik er een soort van gehecht aan geraakt. Maar Brightside ruikt ook zo lekker, net als Amandopondo. Waarom is dit zo'n lastige tag?

► Wat is je favoriete shower gel of jelly?
Ik heb een paar favorieten die niet in de winkel verkrijgbaar zijn; Deep Sleep SJ, Iced Wine SJ, Ghost SJ, Ghost SG, Snowcake SG en Avoshower SG.

Maar natuurlijk ook die wél in de winkel verkrijgbaar zijn: Refresher SJ, Snowfairy SG (een limited edition), Prince Charming SG en Yummy Mummy SG.
Allemaal lekker zoete en frisse geuren vooral, dus.




► Wat is je favoriete huid of haar verzorgingsproduct?
Ik zweer bij de Daddy-O shampoo! Dit is een shampoo speciaal voor blondines (al kan je 'm met een gerust hart ook gebruiken als je een brunette bent of een andere haarkleur hebt). Deze shampoo maakt mijn haren lekker glanzend en het gaat, vooral belangrijk, lekker lang mee. Topper, dus!

 Welk product is onmisbaar in de ochtend?
Let The Good Times Roll, Kalamazoo en Tea Tree Water. Alle drie fijne gezichtsproducten.

► Heb je wel eens een miskoop gehad? Zo, ja welk product?
Nee, gelukkig (nog) niet.

 Als je een eigen product mocht bedenken voor Lush, wat zou dat dan zijn?
Hmm, een showergel met watermeloenengeur zou mij geweldig lijken. Of een soortgelijke shower jelly als Ghost en Deep Sleep maken.

Ik zou het leuk vinden om dit terug te lezen op jouw blog!

You Might Also Like

6 reacties

  1. leuke tag, je hebt hem leuk ingevuld! je hebt aardig wat producten ^^ zelf vind ik Snow Fairy ook heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Ik zou deze tag graag willen invullen maar helaas heb ik zo weinig Lush producten gekocht en geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ingevuld!
    Veel mensen zijn helemaal dol op die producten van Lush. Dat zal vast wel de reden zijn waardoor deze tag ontstaan is. Zelf heb ik eigenlijk nog nooit iets geprobeerd van Lush. Moet ik nu toch maar eens een keertje doen. Want ik word er nu wel heel nieuwsgierig naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag :-) De Snowfairy geur is echt wel mijn favoriete LUSH geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ik heb helemaal niet zo vaak iets van Lush gebruikt. Maar het klinkt echt heerlijk!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daddy-O is ook de shampoo waar ik niet zonder kan. Zo'n fantastisch product!!!

    BeantwoordenVerwijderen